گر نگاهی به ما کند زهرا...

بسم الله النور...
سلام
اینجا خلوت دل من است، با مادر (س)

کلماتی که بین‌مان رد و بدل می شود را «روزی» خودم و شما می‌دانم.
اگر بهره ای از اینجا بردید نوش روحتان
اگر هم نبردید، لطفا دعایمان کنید.

امروز بعد مدت‌ها مهمون داشتم

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۵۷ ق.ظ

حدود دو ماه خونه نبودیم! 

این برای همه یه چیز عجیبه، ولی برای منی که آرامشم وصله به اینکه توی خونه باشم و هر مهمونی یا سفری، با برنامه پیش بره، عجیب‌تره. 

طبع من اینه اصلا... حتی اگه بخوام برم جایی که می‌دونم بهم خوش می‌گذره، باید از دو روز قبلش بدونم برنامه‌ام رو.

یادش بخیر! 

اول‌ها چقدر از اینهمه اجتماعی بودن و یهویی بودن همسرم، اذیت می‌شدم

اون هم همیشه شاکی بود که ای بابا، چقدر تو با مهمونی مخالفی! 

البته به اذعان اکثر رفیقام، تقریبا همیشه من راه اومدم. ولی خب، غر هم زدم. 

کاری که با غر انجام بشه، همون بهتر که انجام نشه.

بگذریم...

الان دیگه با هم کنار اومدیم. 

همسرم برای مهمونی ها از شب قبل بهم میگه. من هم اکثرا قبول می‌کنم مگر اینکه دیگه خیلی ... نه ولی یادم نمیاد گفته باشم نه. 

چرا. یکی دوباری عقب انداختم. ولی رد نکردم. 

خلاصه! 

امشب رفیقش خونمون بود

خسته شدم. ولی خداروشکر، مهمونی خوبی شد. 

احساس قدرت می‌کنم وقتی می‌تونم مهمونی بدم. 

برای شام، ماکارانی پیتزایی گذاشتم با یه کیک. بچه هزار بار وسط کیک منو فراخوند. همه پف تخم‌مرغ ها رفت. هزار بار به خودم گفتم آخه تو رو چه به کیک! 

ولی الان که رفتن و نصف کیک‌ها مونده، خوشحالم! :) 

خیلیییی وقته که کیک نذاشتم. شاید آخرین بار، حداقل ۷ ماه پیش بوده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۳

نظرات  (۲)

۰۹ مهر ۰۱ ، ۲۱:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ای والله
چه حرکت خفنی
بابا تو دیگه کی هستی :)) :"
پاسخ:
کیک پختن رو میگی ؟ 
راستش من خودم کیک رو بیشتر از غذا دوست دارم! چون یه بار درست می‌کنم و می‌تونم از صبح تا شب همون رو بخورم، بدون نیاز به گرم کردن. 
 این خودش نشون میده من چقدر به غذا پختن و غذا خوردن مشتاقم، نه؟ :)
( یکی از دلایلی که از سویق خوشم میاد همینه ، زود و بی دردسر می‌ریزی تو شیر می‌خوری، تا ساعتها هم شارژ نگهت میداره لازم نیست باز بری غذا بخوری😁) 
_
البته الان تو ترک این رفتارهام دیگه...
۱۰ مهر ۰۱ ، ۰۲:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
از این نظر که خیلی شبیه هستیم.
منم خیلی در حال تلاشم
عالی عالی. بهترین کار و میکنی
پاسخ:
:))

احسنت رفیقم🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">