گر نگاهی به ما کند زهرا...

بسم الله النور...
سلام
اینجا خلوت دل من است، با مادر (س)

کلماتی که بین‌مان رد و بدل می شود را «روزی» خودم و شما می‌دانم.
اگر بهره ای از اینجا بردید نوش روحتان
اگر هم نبردید، لطفا دعایمان کنید.

بدرقه مادرانه...

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۴۵ ب.ظ

قبلا دنبال مناسبت بودیم، ولی این روزها دیگه فقط نشسته بودم ببینم خدا چه روزی رو برای ما کنار گذاشته...

پنجم مرداد ۱۳۹۹
 زندگی ساده ما، با یه مهمونی خونگی، شروع شد...
۸ تا خانم
۸ تا آقا
که با خودمون شدیم #۱۸ نفر....

«الحمدلله علی کل نعمة»



نظرات  (۴)

۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۲۰ دخترِ بی بی

الهی من دور زندگی سادتون دور خودتون بگردم

الهی حضرت مادر بیشتر و بیشتر ازتون راضی باشه 

الهی همیشه خوش خبر باشی

خیلی خیلی ممنونم بابت ذوق مرگی که بین نماز مغرب و عشا نصیبم کردی:))

پاسخ:
ای عزیزززم
ممنون از اینهمه محبت بانوجان ⁦❤️⁩
ممنون برای دعاها😍
ان شاالله حضرت مادر بباد خونتون یه روز😊😍

چه ساده و شیک:)

مبارکا باشه خانمی :))

زیر سایهٔ حضرت باشید ان‌شاءالله:)

پاسخ:
😊😍 ممنون مهتاب عزیزم
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے

😻😻😻🍃🌼🌻🎂🎂🎂🤗

پاسخ:
😊😍😍😍😍💕💕
۱۱ مرداد ۹۹ ، ۰۴:۴۶ هانیه معینیان

آخییییی

چقدر شیک و مجلسی :)

مبارک باشه انشالله 

من فکر میکردم شما سالها قبل این مسیر رو رفتید :))

پاسخ:
😊😊
خانواده هر دو طرف ما رو کشتن تا رضایت دادن!
یعنی اگه کرونا نبود، به کمتر از همه فامیلها و ... راضی نمیشدن برای جشن. و کللی مساله داشتیم خلاصه
برای همینه که میگم نشسته بودم دیگه تا ببینم خدا چجوری منو به ساحل میرسونه.

ممنونم بانو⁦❤️⁩🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">