گر نگاهی به ما کند زهرا...

بسم الله النور...
سلام
اینجا خلوت دل من است، با مادر (س)

کلماتی که بین‌مان رد و بدل می شود را «روزی» خودم و شما می‌دانم.
اگر بهره ای از اینجا بردید نوش روحتان
اگر هم نبردید، لطفا دعایمان کنید.

یه مطلب کاملا تصویری 😊

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰ ب.ظ





بله، این مطلب در اینستا منتشر شده و متنش هم همینه که می بینید😊

صرفا بخاطر این کامنت اول و پاسخی که بهش دادم و واقعا دغدغمه اینجوری مطلب گذاشتم براتون😊

تازه بعدم متوجه یه غلط املایی توی متن شدم که درستشو به شما میگم،

متن اصلیم این بوده: تازه اون موقع وسعم به خرید کتابخونه نمیرسید و همین کتابهامم بی جا بودن

ولی بعد دیدم این جمله رو دوست ندارم توی اینستا بگم، تغییرش دادم ولی کلمه «وسعم» جا موند.

اینم از معایب مطلب تصویری! حالا اگه کپی کرده بودم یک کلمه فقط پاک می‌کردم و تمام میشد😁

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۰

نظرات  (۱)

۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۸ پرستوی عاشق

به به به به به

دیگه چی بگم؟😍😁😀

پاسخ:
🥰🥰🥰
چه ذوق کردم از تحسینت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">