گر نگاهی به ما کند زهرا...

بسم الله النور...
سلام
اینجا خلوت دل من است، با مادر (س)

کلماتی که بین‌مان رد و بدل می شود را «روزی» خودم و شما می‌دانم.
اگر بهره ای از اینجا بردید نوش روحتان
اگر هم نبردید، لطفا دعایمان کنید.

سیر صعودی

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ب.ظ

می‌خوام بنویسم مادر

که صبرم بهتر شده

عاقل تر شدم

و البته...

ترس هام کمتر...

 

به خودم حق میدم که اونقدر ناراحتی کرده باشم

یعنی...

طبیعی می دونمش...

 

و از خودم و خدا تشکر می کنم که این بار، خیلی خوش رفتارتر بودم...

 

دومین فراق ما دقیقا 24 روز طول کشید...

ولی من نهایتا دو سه بار بی تابی شدید کردم...

 

و خداروشکر...

که این فراق ها

خیلی چیزها یادم میده...

 

امیدوارم تا قبل از عروسی رشد خیلی خوبی داشته باشم...

که هر مرحله از زندگی، شرایط و امتحانات جدید خاص خودش رو داره...

 

خلاصه که...

همین.

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">